Life

Assalamualaikum .
Pagi semuaaa :)

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeee , duduk rumah sangat membosankan . Nak update blog pun tak guna jugak , bukannya ada orang nak baca pun , alik alik aku jugak yang baca sendiri . Sengal nak mati -.-
Kalau dulu memang la aku mintak nak habis sekolah cepat , yee sebab nak duduk rumah kononnya boleh buat itu ini , tapi seriousshit la weyh , gila bosan nak mati . Dulu pernah la kerja kejap , tapi berenti sbb PLKN , dan sekarang , balik daripada PLKN , kununnya nak sambung balik kerja , aku fikir banyakk benda , kang aku kerja dah la nak raya , cuti mesti dia bagi kjapp , then tukar plan pulak nak kerja lepas raya ,  lepas tu mak aku pulak dok sebok suruh belajar kereta lepas raya . OMG , Nakkkkkkkkkkkkkkkkk DUIT sendiri , nak beli itu ini yangg aku suka . Kak yanie dah memanggil manggil dah aku kerja sana balik , OohMaGucci -..- Aku rasa macam maid dah ni duduk rumah buat kerja yang sama , lipat kain , basuh pinggan , kemas rumah , mandi , facebook , BOSAN -.-

Sekian --.-

No comments: