Macam la aku suka sangat kan -.-

Assalamualaikum :)
Haaa , nak dimulakan cerita , sebenarnya cerita ni cerita semalam , tapi semalam tade mood nak mengupdated blogg tercinta lagi tercantik ni , so , baru hari ni la aku rajin mengupdatednyaa , kui kui .
Hahaha , Japp tetiba teringin nak makan cendol kat melaka -.- Gambar dari : http://honeykoyuki.blogspot.com/
Sebab tadi before nak mengupdated aku saja blogwalkingg , dann tergerak hati nak bukak blog Fatin Liyana , Laaa , kata tak kenal ? Blogger paling cun kott , Apadaaa tak kenal -.- Hihi , Okeyyy , lari tajukk dahh -.-
Semalam tergerak hati nak cek form 6 -..--  Japp , aku tak excited pun pasal form 6 ni , sbb , aku ada dengarrr la , orang dok kata :
*form 6 ni susahh , lag susah drpd U
*form 6 lama la , better ambik u atau poli *form 6 ni bnyak pakai duit , kalau gagal , bazirr je duit beli buku segala .
Dann, ,aku punnpantang dengar org cakapp, ikut jaa .
dengan hati yg beratt buka laman web ni form 6 , Dann , aku tak expect papa pun .
Dan dia keluar benda ni ,.



T A H N I A H !
Anda Ditawarkan Untuk Mengikuti Pengajian Ke Tingkatan 6 Bawah
Berikut Adalah Maklumat Tawaran
No. Kad Pengenalan
::
************
Angka Giliran
::
WL067A063
Nama
::
NURSYAHIZA FAZIRA BINTI SHARUDIN
Sekolah Asal
::
WEA0249 - SMK KIARAMAS

Jurusan
::
KEMANUSIAAN
Sekolah Ditawarkan
::
WEB0248 SMK RAJA ABDULLAH KUALA LUMPUR
Tarikh Mendaftar
::
9 Mei 2011
Sila cetak surat tawaran dan bawa bersama semasa pendaftaran ke sekolah yang telah ditempatkan
Top of Form
Bottom of Form
Bagi sebarang pertanyaan, sila hubungi Bahagian Pengurusan Sekolah Harian,
Kementerian Pelajaran Malaysia di talian             03-8884 9370 begin_of_the_skype_highlighting            03-8884 9370      end_of_the_skype_highlighting       atau Jabatan Pelajaran Negeri masing-masing.
Paparan menarik, sila gunakan Internet Explorer 5.0 dan ke atas dengan saiz resolusi skrin 1024x768 piksel.
© Hakcipta Terpelihara 2011, Bahagian Pengurusan Maklumat, Kementerian Pelajaran Malaysia

Jappp, dia ingat aku bangga ka ? -...........................-
Citaa kat ibu .
Aku : Buu , kak lang dapat form 6 .
Ibu : Haa , ang nak kee peg pakai baju sekolahh lagi , baca buku pun malass . 
Aku *hihihihi , tau tau jeaa mak aku ni . KUI KUI .

*Natijah nyaa: aku tunggu jela PLKN dgn UPU yg akan keluar besok ni , dengan poli yg berkurun lagi ni .

Nakk cita pasai ni jaa , Kbai ;)

No comments: