Motif ?

Assalamualaikum :)

Hahah , aku curik gambar kau , dan aku benci kau , sebab tu aku conteng muka kau , padan muka -..-
Okeyyy , tup tap tup tap , Aku tengok kau dah tade dekat friendlist aku , what the FUCKhrul ?!
Aaaaaaaaaaaaaaa , nak kata aku kesah , Errr , kisah sikit . Kau kalau tak suka akuu , kenapa gatal sangat tangan tu nak approve aku dulu . Kauu pahal ?(Haha , tetibe -_-)
Kauuu , kau kau , Eeeeeeeeeeeeeee, kalau melaka dengan KL ni dekat , dah lama aku Boom kau punya bilik tau ! Okeyyy, aku tau sebab apa kau delete aku , Sebab kau tak suka tengok muka aku kan ? Hhaha , jap , aku tau aku lagi LAWA daripada GF kau , sebab tu kau delete aku . Hihok -..-
Tapeeee , Lepas ni aku tanak dahh kacau hidup kau , stalker kau puya Fb (Memang tak la aku nk tgk , kau dah delete aku mcm mna aku nak tengok -.-)Tapeee , aku tau aku sapa dengan kau , aku sedarr ;( tsk tsk
Kau ingat tak aku pernah cakap yang aku akan doa kan kebahagiaan kau dgn gf kau , Ingat tak ?!!!!
HAHAH , aku benci kau -__________-
Tengokk , sekarang kau dah bahagia kan dengan Gf baru kau tu , even tarikh kau couple dgn Gf kau tu , dekat je dengan tarikh kite couple , ;( tsk tsk , sedih aku . Kemm ah kauu buat aku macam tu -_______-
Eeeeeeeeeeeeee, sekarang kau dah bahagia dengan dia :)
Suka la kau kannnnn , Aku yang sengsara kat sini . Dah la kau macam Chipsmore lemau , mesej aku bila kau suka , call aku bila bila masa kau suka . Peliknyaa , time aku mesej kau tak pernah pulak kau nak balas kann , Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa , haremmmmmmmmmm jadah ahh !Walaupun benda ni dah lama jadi kann . hati aku akan sentap dengan kau sampai aku khawin ! Ingat tu !
Dahhh , aku tak sanggup nak tanggung dosa aku asek mencarut dekat kau je tahun ni .
Semoga kau bahagia dengan Gf kau tu . Jangan lupa , khawin nanti , jemput aku naaa .
kbai
p/s: Kepada kawan kawan atau kenalan kpd dia ni , nak bgtau dia aku tulis pasal dia kat blog , haa , bagitau la , dipersilaukan -.-

No comments: