Lu langsi Lu Mati , Bodoh , Banggang -.- part 1

Assalamualaikum :)
Hahahah , tengok tajuk entri aku , bajet bejet . Hahah , saja buat gempakk ,jap cerita aku kali ni memang gempak , Mata Ke Atas Tangan Ke Dada - . , Hhaahah , Jap , ada budakk ni , dia buat patah raket aku , perhh , wa berapi la weyhh , raket tu aku beli pakai duit aku sendiri kott , tsk tsk , tu la rakett yang awak aku sampai ke zon Sentul , Tsk tsk , tapi budakk tuu , perghhhhhhhhhhhhh , mulut macam tahi , dok putar belit cerita , kejap nak bayar , kejap tanak bayarr , Aaaaaaa , nak terajang kee ?! Sebelum ni , aku punya la cakap dengan dia bukan main suci lagi , tak habis habis nak membebel dekat aku balik . Bila aku mintakk duit , bapak dia kata nanti aku beli benda lain la , apa lahh ,. Weyhh , dah jadi duit akuu , suka hati aku la nak beli ape pun -..-
Bila aku nak mintak rakett balikk , kau kata itu ini la , tak ada kena mengena la , Aaaaaaaaaaa , dah la ************* aku sepak kang apa pun takk jadi -..-
Haaaaaaaaaaaa , tadi aku sound tepek je dengan dia , aku cakap macam ni ,
(Bila nak bayarr raket ? Lagi satuu , boleh tak tolong jangan nak putar bali cerita , haritu kata nak bayarr , sekarang tanak bayar pulakk , apahal ?! tanak bayar semua tolong bayar half ea . Aku dah malas nak cakap baik baik dengan kauu , cakap baik baik kau pijak kelapala . So , tolong bayar , kau bayar setengah , kimi bayar setengah , dua dua salah . Lagi satu , kalau kau nak cerita belit belit lagi , datang rumah aku terus . )


Satlagi bila dia replyy tu mesti dia dok putar belitt lagii . Aku bagi ularr dekat dia suh belit satlg baru tauuu . 
Byeee -.-

No comments: