Kalau la dia tau...

Assalamualaikum :)
Kalau dia tau aku suka dia daripada dulu kan bagus .(statement aku sumpah POYOOOOOOOO dan sangat LOSERRRRRRRRRRR okey -.-)
Kejappp , aku sedih bila dapat tau dia dah khawin -.-
Ouhh yeahh , Sumpah aku tak sanggup nak tengok muka dia bila dapat tau dia accident hari tu , kesian dia ;(

Tak sanggup -__________________-
Kesian  :(

Beliau HANDSOME dan COMEL :)
Dann , apa yang aku tau , dia kenal dengan bini dia daripada Facebook , OuhhmyGod , mesti dia ni sweet orang nyaa :)
Andd yeahh , nama panggilan untuk dia sangat comel , The Pocket Rocketman’ 
*Sa , dia suami orang , agak sini -.-
Tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii . aku redha, dah jodoh dia dgn Kakak Tya ni :)
Hihi , kak tya pun comel apa :)


Gambar credit to Akak Awin seindah wajah Click sini :)
Hihihihi .
Ehhh , tak lambat lagi kan aku nak wish wedding dorangg kann ? :)
Kepada Azizul Hasni Awang dan Isteri , Selamat Pengantin Baru , Semogaa kekal hingga akhir hayat :) 

No comments: