Heeeeeeeeeeee . senyum sampai mata :)

http://minahpopet.blogspot.com/2010/03/kereta.html
Akhirnyaa , benda yg aku selalu mimpi ni , jadi kenyataan .
Heeeeeeeeeeeeeeeee , yeaa , Akhirnyaa .
Hari ni pergi dengarr ceramahh , yeaa . Mula mula sumpah tak excitedd , bangun pagi pun aku rasa maam nak tidurr je lagi . Aaaaaaaaaaa , bencii akuu .
Bagunn mandi , basuh rambut *perlu ke ? -.-
Kering kan rambutt *-________-
Gosokk bajuu . Siap siap sikit , buh makeup SIKIT -.-
HIHOK -..-
Siapp semua , kemas katil , bilik *kononyaaa -.-
Gosok baju , tudung -.-
Dahh siap semuaa , keluar makan roti , Hwehe
Ibu : pergi la turun sekarang , nanti lambat *baru pukul 8 -.-
Abahh : tah , sat lagi lambat la ape laa .
Akuu : kak lang dah cakap dgn dia , pukul 8.30 dia sampai la .
Abahh : -.-

*-.- , Minum airr , keluar masuk bilik , kakak aku dah berapi , HAHAHAHAH , Padan muka , suka sangat kacau aku tidur , skrng aku kacau kau tidur -.-

Turun bawah same dgn ibu abah , sbb dape nak peg pasarr , membeli belahh sayur dan ikan :)
Salamm salam semuaa  , hehe , aku berjalan ke pakgad kat situu , berdiri mcm minahgad .
SEMUAAA NAK PANDANGGG , Tak pernahh tgk orangg keee ?! Aku tau la aku lawo . HIHOKKK .
Lama gak la aku betape kat pakgad tu kannnnnn .
10Minit kemuadian , Cik Cham call ,
Cik Cham : Hello , Assalamualaikum ,
Aku :Walaikumsalam :)
Cik Cham : lagi dua minit saya sampai .
Aku ; saya dah ada dekat gad ni :)
Cik Cham : Okeyy .

Cik Cham punn sampaii .
*Masukk kereta , senyumm , -*tak reti nak salam , tak hormat orang tua betul kau ni sa !
Sembangggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg *malas nak cerita sebenarrnyaa . Tapi , aku cerita dekat Cik Cham yang aku selalu mimpi bawak kereta sampai tercabut handbreak , Bhaahah , cik cham bolehh kata akuu ganas -.- Malu akuu  , tapi dia kataa , Orangg macam aku ni InsyaAllah bolehh lulus cepatt . Heheheh , Aminn :)
Sampai sana , ramai pulakk muka handsomee , hilang konsentrasi kejap -.-
Masukkk class , dengarrr Cik Matt ceramahh , mula mula bosann bbonarrr , then break kejap . Ouhhh , dah bayarr semuaaa , terduduk pulakk depan mamat baby faceeeeeeee , wawiwauuuuuuu , Hehehe , Comell :)
Dahhh , lps break , masukk class dengar dgn hati yangg ikhlass , dah best pulok die bercerite  , Dan yess , lepas ni , buku driving tuu kena baca , Bak kata Cik Matt , jgn buat buku tu macam novel , tak bst punn buku , rasa mcm nak buangg je , Haaa , tauu punn , *aku cakap dalam hatii .

No comments: