Hebatttttttttttt

Assalamualaikum :)

Baiklahhhhhhhhh , semenjak duabelas menjak aku dah tak kerja nii . Kerja aku kat rumah ni . memBLOGGING jelaaa , Aaaaaaaaaaaaa, bosan dah aku tak tau nak buat apa selain daripada lipat kain , basuh pinggan mangkuk *tu pun nak tulis -.-
Hihi , dann semenjakk tu la aku tauu blog blog pasal Shawl , jual kain baju , nak edit edit Header *sumpah Loser gila aku ni -.-
Hihi , semua blog yang aku pergi menjegah tu , semua hebat hebat belaka :)
Hihi . Paling special , Dape dua orang ni la. Hebatttt dohh , Lawa semua Header yang dape buat :)
Abang Alieff  and Kakak , err , aku tak tau nama dia -.- But dia tulis dekat situ Cik Bulat je . Hii . nii blog dia Clik sini :) Dape dua orang ni hebat , Hihi ,*clapclapclap :)
Japp , gedik gila akuu . Tapaa , bukan nyaa ada orang baca pun blog aku  ni -_________-
Hihihi . Dah , kbai

No comments: