Aku sentap

Assalamualaikum :)
Nak bagitau awal awal ni , entri ni tak da kena mengena antara hidup ataupun yang telah meninggal dunia , kau nak terasa ke , Haa , ada aku kesah ? Hihi -..-
Hai , hye , hoi , Hihi , kejapp , Okeyy , aku memang kaki sentap , kau sebuk apahal ?!
Even kau tak mention kan nama aku kat mana mana blogspot , facebook , myspace , twitter , tagged , friendster , ahhhhhhhhh , semua laman sesawang la kann , Heeee ,
Takk perlu la nakkk ceritaa itu ini , aku belajar ke , aku tak belajar ke , kau punya keputusan lagi bagus ke , aku pergi tusyen , tapi kau lagi pandai dari aku ke , Jappppppppppppp , pakai duit mak bapak kau tak ?! Tak kan , so shut up banggau ! Hihi . Aku pandai ke bodoh ke , kacau hidup kau tak ? Tak kann , so shut up lagi ! Hihok -..-
Aku terasa aku diammmmmmmmmmmmmm jew , takz bagitau owang lain puwn . Hahahaah . Dahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh , jangan la sentap sentap dengan aku , dan takk payah la nak menyuntat dengan aku , Aku ni hamba Allah yang biasa jew , tak pernah lari dari kesalahan/kesilapan .
Segala kekasaran bahasa , amat la dikesali :(
hIHIHIHIHIHIHIHIH . . Kbai

No comments: