Aku malu malu malu malu malu malu malu -..-

Assalamuaalaikum :)
Haaaaaaaaaaaa , hari ini bagun pagi gosok gigi , ambik driving , Kononnya nak baca . Aaaaaa , aku baca la
-..-
Then ambik cokodok , air teh , makan minum , Ouhhh bla bla , bosann .
Then baca buku drivingg lagiii , Lepastuu , hihi , aku tergerak hati nak pergi tengok baju dalam mesin basuhh . Yeaa , jalan jalan dengan hati yang agak suntat -.- *Aku pemalas orang nyaa -..-
Tngah nak ambik besen nak masukkan kain .
Tingtong *loceng bunyii , Aku dok intai jugak la ape yang datang kannn ,
aku takk nampak pulak sapa kan -..-
Intai lagi kat cerminnn , lagi ahhh takk namapak ,. bila aku bukak pintu nampak , Haaa , Abang pos laju , HAHA , aku dahhh agak dahh , barang mesti dahh sampai . KUI KUI .
Abg posmen : Nursyahiza fazira ?
Aku : sayaa .
Abg posmen : nursyahiza fzira ?
Akuu : yee saye *muka senyum , dalam hati dahh macam macam aku cakap -.-
Abg posmen : sain nombor 10 , dgn tulis nama dgn ic.
Aku : Okeyy :) *muka tak sabar nak ambik bungkusan tuu :)))))))))))
Abg posmen : Aaaa , tak mandi lagi eaa ?
Aku : belum :) *pandang bawah sambil tulis benda benda alah tu , BLUSHING tahap DEWAAAAAAA-...-
Abg posmen : ish ish .
Aku : hehe , terima kasih *rasa malu dan rasa mcam nak hentak muka kat dinding -___________-
Abg posmen : sama sama :)

p/s: Aku bangun lambat hari , aku lebih penting kan kerja rumah daripada Mandi . Kah kah kah -..-


Natijahnya : Tolong mandi lepass bangun je daripada tidur , Hhaahahah .
Byeee -.-

No comments: