Mati

Aku selalu fikir yang aku akan mati kejap lagi , esok , lusa tulat dan entah bila . Manusia , fikiran berbagai bagai . Tapi dan andai kata aku mati bila bila la kan , nama pun ajal di tangan Tuhan , Aku cuba untuk meredhakan diri aku , Aku cuba untuk lalui kehidupan disana dengan tenang :) Bukan nak mintak simpati , cuma nak bagitau sebelum terlambat :)
Andd yesss , orang yang aku nak jumpaa sebelum aku pergi .
  • Ibu , abah , nak pelukk dua dua , kalau bolehh :)
  • Angahhh :) , nak peluk jugak , sebab lama tak jumpa .
  • Along dengan omel pun . 
  • Kawan kawan , Ya Allah , lama tak jumpa , nak peluk jugakk :)
  • Dan awakkk :) Kalau bolehh nak peluk jugakk *Sangat teringin :)
  • Mak cik mak cik , pak cik pak cik :) Sayang semuanyaa :)
Mintak ampun , mintak maaf , bukan nak merepek meraban , cuma nak bagitau awal awal :)
Ajal maut semua ditangan Tuhan . Kit hanya mampu merancang , Dia yang menentukan segalanyaa :)

No comments: