Fadhli Shas :)

Weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii , Kenapa kau Handsome plus kiut miut sangat ni . Hahaha ,
Well well , aku jatuh hati dengan mamat semenjak dia muncul dikaca tv , Wahhh , gituu . HAHAAH
Well , dia memang Handsomeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee  , Badan nya , Auw , ala ala gagah gitu , even aku tak pernah jumpa dia , antara mata ke mata , Haha , tp aku rasa dia GAGAH okeyy ;)
Walaupun dulu aku tak prnah kenal sorang pun player Malaysia -.-
Hahah , tapi sekarang dah kenal sikit dah , sikit je la . Hahaha .
One thing yang aku perasaan , dia ni agak comel kot -.-
>.<, Sangat comel , tak terkate makkk :)
Tengok dia pose . Alalala , so cute , Bahaha .
Beliau sangat comellllllllllllllllllllllll . Ya Allah , sangat okeyy .
Saya dah jatuh hati dengan awak , I love youu ;) Bahahahah .

No comments: