Sukaaa sampai tak terucap .

Hari ni , Haa , Bangun sembahyang subuh , aku sambung tidur balik , Hehe , tapiiii , bila kau nak lelap kan mata je tak boleh -.- , Tapi tah macam mna aku oleh tidur . Kejap aku malas nak cerita panjangpanjang -.-
Bangun pagi , arr , konon niat hati nak kemas rumayh , bangun gosok gigi , tengok Tv -.-
Makan kerepek 3 keping -/-
Keluar cover line , salam abah , 
Sa : 'Bahh , nak rm10 nak cari kerja , heheh .
Abah : sekali bapak aku bagi rm30 , kembangggg . 
dengan muka terkejut 0.o ,
Sa : 'duit ape ni ?
Abah : 'Duit hari tu .
Sa : ouh terima kasih :)
Dann , aku dah berniat daripada rumah , kalau tak dapt kerja jugak hari ni , memang aku duduk rumah sampai bila bila la cerita dia kan :)
Finallyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy , akuuu punya la jalanjalan satu midValley tu , aku dapat jugakkk ., 
InsyaAllah , isnin ni start kerja :)
Heheh :)
Dahh , malas nak cerita panjang lebar -.-

No comments: