Mari belajar ABCDE :)

Bila si A dah putus dengan si B dengan alasan sendiri , dia terus memburu kekasih lamanya si C , ouh si C ni memang maca tak guna la kan . So , si A kan penyabar orangnya , jadi dia terus bersabar sampai la ke hari ini , Hebat betul si A ni :)
Okeyy , dan pada masa yang sama juga si A ni , berharap kepada si D , Ouh , si D macam keras kepala walaupun diorang agak lama kenal la kan , katanya ada masalah , tapi bila si A nak tolong , si E tak pernah nak bagitau apa masalah dia , si A masih sabar dan terus sabar , walaupun si A ni tau yang si D dah ada GF kan , dia tetap akan tunggu si D , sebab dia pernah janji dengan si D yang dia akan tunggu sampai bila-bila , so sweet kan ? tapi si A masih tak paham kenapa si D masih tak perasan dengan semua tindakan si A ? si A masih terus bersabar :)
Tapi si A tetap masih berharap walaupun dia tahu kemungkinan besar si D tak pernah sayang si A :)
Masuk cerita si E , si E memang macam 3 suku bagi si A sebab si E ajak si A khawin masa untuk 18 tahun ? bukan ke itu kerja gila , memandang kan si A ni susah untuk ada hati dekat lelaki yang dia tak suka , dia tetap layan si E dengan baik :)
Dalam masa yang sama , si A tetap memikirkan si D :)
***
Sekian , ada masa cerita lagi :)

No comments: