Jangan Tegur


Kepala batu , bajet , menggelabah , poyo , hidung tinggi , bodoh sombong , tak penyabar , belagak , haa , itu la aku . Haha , bajet , malam tadi punya semangat jati diri wahh , dah niat , hari ni nak study Ekonomi Asas , ya Allah , terserlah kebajetan kau sa -.- , dan bila aku semangat nak study , along ajak makan pulak , yang paling best , along tak bagi tau nak makan kat mana , konon suprise la kan , sekali kau sampai , Keramat nun jauh di sana , Kedai makan nama nak HOT , Barakah :) , makanan dia not bad , sedap jugak :)
Gambar tade , tak beli camera Mahal lagi :)
Haha , baca entri bawah sebelum baca yang ni yeaa , haha .
***
Waktu : petang :)
Laparr , cari makanan tadeee *bunyi macam mat salleh comell tu :)
Haha , semangat bebenor .
Abah : Lang , masak air .
Sa : ye bah :)*sambil menggaul cucur
Abah : cucur ikan bilis tade ?
Sa : tade .
Abah : lemak manis je ade ?
Sa : ye bah :)
*semangat aku bukak api besar -/-
*semangat nak masuk kan cucur dalam kuali
*semangat aku nak potong cili jugak time tu .
*semangat nak tunggu air masak .
*sekali aku pusing , cucur tu , Haa ,ambik kau hitam :)
*saya memang anak dara yang berhemah tinggi :)
*mak cik mak cik kalau nak ambik saya jadi menantu , suruh saya masak cucur dulu , Compom felll -.-
*Tapi kalau masak benda lain tapi ada kena mengena dengan KICAP , Saya memang hebat , hahah .
*So anda semua mesti menanti nanti kan cucur saya kan ? Haha , tengok ni :)
Hebat tak aku ?
ALAAA , aku tau aku hebat bab memasak ni , terima kasih ,tak payah puji lebih lebih :)

3 comments:

Anonymous said...

hahah apa punya anak dara ang nie . CUCUR je pun . berCUCURan air mata mak mertua ang tengok CUCUR ang lawa cmnie :)

Sa said...

hahah , kau patut bangga dengn aku najjjj :)

Anonymous said...

hahaha okay , bangga lah nie