PLKN , yeaaa

auwww , plkn i likee :) , muah muah , excited plus takut pun ada , HAHA , woo , mula mula dgr ausi dpt trus lagi peg jumpa cikgu miza nak pinjam phone nak cek , hee , cek nayli dgn ayu pun bnyk kali tak da respond rupanya salah taip , hee , pastu bila cek aku punyaa , betol dan selepas sejam kemuadian dpt msej , cikgu miza tiba tiba menjerit tanya sapa lahir 22/9 , auwww , aku tk dengar pun tie tuh , HAHA , tiba tiba ayu jerit , `sa punya , sa punya ' tekejut aku , HAHA , sekali cikgu cakap TANIAH , auww , terkejut yang amat weyhh , sampai MENANGIS aku , HAHAHA , excitedd yang amat sampai sejuk satu badan , HAHA , btw , Thanks cikgu Miza bagi pinjam credit :)
tapi aku rasa tak puas hati , HAHA , tengok balik mesej tu , memang benar aku terpilih , HAHA , dia cakap macam nh .
PLKN : Taniah ! 93092214**** terpilih menyertai PLKN Siri 8/2011 , Penempatan pelatih akan dimaklumkan kemudian :) , wooo , HAHA , seronokkk :)
***
Tadi saja mencarut dkt FB , tiba tiba fatehaah suruh tulis macam nh , saya budak PLKN , HAHA , aku pun baek tulis la , then dia suruh cek tempat , aku cek cek tiba tiba dapat mesej nh , Maaf ! 39092214*** tidak dipilih untuk menyertai PLKN . Terkejut gila aku weyhh , HAHA , bila cek balik num I.C salah , HAAHA .
then hantar balik , then dia reply mcm nh .
PLKN , KUMP 3 , KEM : , LAPOR : .
makna nyaa aku nh siri ke-3 ka ? pelikk :)
heee , sampai sini jalah leteran aku , terima kaseh kerana membaca :)

Love :
Sa :)

No comments: