Sijil Pelajaran Malaysia

Okeyy , dulu sikit pun tak takut dengan perkataan SPM nih , tapi sekarang , waa dengar SPM , waa terus dapat parkinson lu tau , wahh , gila ah , exam besepah sepah , Intervensi satu , hmm , hancur , sekarang nih Dignostik (doakan saya dapat result yang bagus :) ) , haa , baru habis ambek exam tade , buat exam sorang sorang tension bhai waa cakap sama lu , haa , bulan depan Intervensi dua pulak , wahh , gila ah , kepala tak sempat rest lagi nh , tape tape , demi SPM aku sanggup :)

***

Haaa , semalam saja bukak POLAPOL hee , best , tapi krusus dia , ya allah , besepah, tapi takpe , demi nak jadi POLIS TRAFIK yang berjaya aku sanggup lah , tapi , berat sana nak masuk 42kg , aku 52kg , wahh , macam mana tuh . gila ahh , tape tape , sa , kau boleh diet , HAHA .Kau boleh sa :)

***

weyh kawan kawan satu hari nanti korang tengok,la aku naek motor nih , comfem aku nampak MACHO gila , HAHA , tak sabar wweyhh , doakan aku berjaya satu hari nanti :)

No comments: