Tudung :)

Yeye , sa sekarang dah pakai tudung dah ,
HAHA , actly bukan all the time aku pakai tudung la , bila ade kenduri sedare mare aku pakai la tudung , sebab , ibu bising gila gila bila tak pakai tudung , pastu , bila dah pakai tudung , keluar je ruah , mesti puji itu lah ini lah , antaranya `haa , kan comel pakai tudung , ang muka panjang , sesuai la pakai tudung ekin nih *ibu senyum , and aku pulak , buat muka toye -.- , ibu tudung tuh untuk orang lamo je ibu . macam ibu mok cu , mak lang , sesuai la , kak lang muda lagi :) belum 17 lagi . HAHA .
***
Haa , sekarang bila aku nak pakai tudung ibu plak bising -.- sebab ,
HAHA , apa je tudung yang ibu suruh aku pakai mesti aku tanak pakai , sebab tudung yang ibu suruh pakai , semua fesyen orang tua , sapa nak pakai ,
bila aku nak pakai tudung macam yuna nh ,


HAHA , ibu plak bising , die cakap muka aku tak sesuai sebab bila pakai tudung nh muka aku macam muka mak cik -.- apa la ibu nh , dan sekarang bila aku pakai tudung macam nh die cakap macam nh plak, HAHA , dia cakap , suke hati ang la lang , yang penting ang pakai tudung , HAHA , comei tak i ? HAHA , bapak gedik .

No comments: