Senyumanmu , HAHA

Haa , tadi habis class tunggu tren , then tren datang masuk lah dalam tren tuh , HAHA , masuk dengan bangga nya , sekali tengok depan mata mamat HANDSOME , wah , then sembang sembang dengan tikah pasal exam , wah , semangat , and dalm tren tuh , pa cik driver tuh memaen plak bawak tren , time die break tuh, arghh, macam hapah , mengada gada , HAHA , nak di jadikan cerita nya , sampai kat segambut aku ingat tren dah berhenti dengan bangga lepas la tangan dari tempat pemegang tuh , rupanya belum , sekali time die break tuh, wahh , nak tejatuh kebelakang , TIKAH MEMANG 100% la kan begantung kat aku , HAHA , nak tejatuuh tuh , tak tau nak pegang sapa , then husein hulur tangan and that guy yg HANDSOME tuh pun hulur tangan , aku pun apa lagi pegang jela tangan dia , sebab tangan dia je kat depan , tangan husein kat belakang + tangan die macam nak tanak gerak je , HAHA , then tegak kan badan terus cakap thanks and senyum and and that guy tu pun senyum balik , wahh , nasib awak HANDSOME wak , kalau tak harapan saya nak pegang tangan awak , HAHA , suka suka :)
p/s : Awak si HANDSOME berbaju biru , berkaca mata hitam , HAHA , kalau awak baca blog saya nh , HAHA, thanks tolong tadi . Nasib baik awak ada tadi , HAHA :)

No comments: